Bu siyasətin məqsədi müştərinin bütün tələblərini və gözləntilərinin tam müştəri məmnuniyyətini, müvəffəqiyyətli və uzunmüddətli əməkdaşlığı təmin edən işçi və yüksək səviyyəli rəhbər işçilər tərəfindən təmin edilən yüksək səviyyəli xidmətlər vasitəsi ilə təmin etməkdir. həm də vaxt və xərc kimi şirkətə fayda verə bilər.
Biz keyfiyyətli təhsil vermək sayəsində ümumi müştəri məmnuniyyətini əldə etmək üçün çalışırıq ...
-
Qanuni və tənzimləyici tələblərə uyğunluq
-
Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin səmərəliliyinin nəzərdən keçirilməsi və ISO 9001: 2015 Sertifikatını qazanmaq
-
Bizim tərəfdaşlarımız, satıcılar və subpodratçıların dəyərlərimizə inteqrasiyası.
-
Bütün proseslər üçün təbii özünüidarəetmə sistemi olaraq ölçülməz göstəricilər vasitəsilə hədəflərin təyin edilməsi və təqib edilməsi vasitəsilə proseslərin icrasını davamlı şəkildə izləmək və təhlil etmək.
-
Əməliyyatımızın bütün sahələrində xidmət işlərinə və keyfiyyət aspektlərinə bağlı olaraq işçinin müvafiq səviyyədə təmin edilməsi.
-
Hər il əldə edilmiş nəticələr barədə hesabat vermək və nəticədə rəhbərliyin nəzərdən keçirilməsi çərçivəsində Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin gücləndirilməsini həyata keçirən fəaliyyət planını təklif edirik.
-
Keyfiyyətin İdarəetmə Sistemi proseslərinin mütəmadi olaraq dəyişdirilməsi.